honker w terenie

Honker 2000 2N – Wojas

Honker 2000 2N wyprodukowany w grudniu 2003r. – Samochód po kapitalnym remoncie, trwającym ponad rok czasu (remont główny zakończony na przełomie lat 2016/2017, ale drobne prace wciąż trwają). Przeszedł też szereg poprawek i autorskich modyfikacji. Obecnie wygląda jak fabrycznie nowy,  dodatkowo jest to obecnie egzemplarz chyba najlepiej doposażony w dodatkowe wyposażenie (i szereg różnych autorskich rozwiązań), przez co często służy nam jako grupowy democar oraz model do zdjęć 🙂

Więcej informacji o historii i remoncie auta dostępne>> TU <<

tap5
Odbiór auta z serwisu gdzie przeprowadzano remont główny – maj 2017
Patryk Mikiciuk lubi Honkerteam :)
Remont został nawet „zatwierdzony” przez Patryka Mikiciuka 🙂
honker 2000 2n
Auto zaraz po remoncie głównym, nadwozie oraz podwozie doprowadzone do stanu fabrycznego. Na tym etapie pozostało do wykonania sporo prac mechanicznych – sierpień 2016. 
Honker w pełni ukończony – sierpień 2017
IMG_0271
Honker w pełni ukończony – sierpień 2017
Wnętrze
Wnętrze doprowadzone do stanu fabrycznego, jeszcze przed modyfikacjami…

Ławeczki

Wnętrze doprowadzone do stanu fabrycznego, jeszcze przed modyfikacjami…

krata
Wnętrze – stan po modyfikacjach

 

WYPOSAŻENIE DODATKOWE:

  • Ogrzewanie powietrzne Eberspächer Airtronic D2 – pracujące niezależnie od silnika i systemu ogrzewania pojazdu. Urządzenie to zasysa chłodne powietrze z wnętrza pojazdu, ogrzewa je i wdmuchuje z powrotem. Sterowanie odbywa się zarówno z wnętrza pojazdu oraz przy pomocy pilota zdalnego sterowania typu Remote+.
  • System dodatkowego akumulatora. Akumulator główny (Optima Yellow 55Ah) połączony z akumulatorem dodatkowym (Optima Yellow 55Ah) za pomocą specjalnego separatora firmy T-Max. W pierwszej kolejności ładowany jest akumulator główny, a dopiero gdy napięcie na nim wynosi powyżej 13,5V dołączane jest ładowanie drugiego. Wszystkie dodatkowe akcesoria wykorzystują prąd z akumulatora dodatkowego. Za pomocą specjalnego panelu zamontowanego na desce rozdzielczej, można monitorować stan naładowania obu baterii oraz łączyć je w sposób manualny np. w celu wspomagania rozruchu.
  • Lampa NOTEK – w kabinie znajduje się dodatkowy przełącznik, którym można ustawić trzy warianty zaciemnienia świateł. Przednie reflektory posiadają możliwość zamontowania osłon ograniczających rozpraszanie światła lub nakładek IR.
  • Kosz z 20 l kanistrem na dodatkowy zapas paliwa.
  • Wyciągarka Ramsey REP8000 o uciągu 3 600 kg.
  • Szperacz Hella Marine zamontowany na dachu, którego sterowanie odbywa się z wnętrza auta (już niebawem na aucie). W celu montażu szperacza wykonano na zamówienie specjalną podstawę poziomującą.
  • Dyskretne LEDowe lampy robocze oświetlające teren z boku i za autem.
  • Okratowanie ochronne szyby przedniej, okratowania ochronne lamp przednich, tylnych oraz bocznych kierunkowskazów, orurowanie przednie, długie progi boczne z nakładkami antypoślizgowymi.
  • Tapicerka (tj. fotele, ławeczki, boczki drzwi oraz osłony przeciwsłoneczne) wykonana z zielonej Cordury 1100dtex (Ranger Green IRR).
  • Pokrowce m.in. na koło zapasowe, wyciągarkę, pokrowce priorytetów drogowych, pokrowiec szperacza ręcznego, fartuch do osłony chłodnicy w czasie użytkowania w niskich temperaturach wykonane z zielonej Cordury 1100dtex (Ranger Green IRR).
  • Otwierane schowki w kesonach pod ławeczkami wykonane na indywidualne zamówienie.
  • Rozkładany podłokietnik z uchwytami na kubki zamontowany na ścianie grodziowej pomiędzy fotelami kierowcy a pasażera.
  • Podgrzewane lusterka.
  • Podgrzewane fotele przednie.
  • Klakson pneumatyczny.
  • Zamontowane urządzenie rozgłoszeniowe umożliwiające podawanie komunikatów głosowych.
  • Dwie żółte lampy ostrzegawcze na podstawach magnetycznych. W sytuacjach tego wymagających można je zamontować na dachu auta (w tym celu na dachu z tworzywa zamontowano specjalne, metalowe podkładki).
  • Radiostacja Motorola GM360 pracująca na paśmie UHF w tym m.in. kanały PMR.
  • Radiostacja CB.
  • Rozbudowany system audio: 6 dyskretnych głośników, dodatkowy wzmacniacz, zestaw głośnomówiący.
  • Kamera cofania z 7″ ekranem.
  • Antena wojskowa wraz z dodatkowym, specjalnym wspornikiem.
  • Rozbudowany zestaw biwakowy znajdujący się na stałe w aucie, w skład którego wchodzą: 2x fotel turystyczny, stolik turystyczny, materac dmuchany 140×190, śpiwór, 2x płachta biwakowa(tarp) ze stelażem, kuchenka gazowa, przybory do jedzenia i tgotowania itd.
  • Latarka akumulatorowa zamontowana na specjalnej bazie ładującej.
  • Zestaw saperski – łopata saperska, toporek survivalowy, siekiera.
  • Zestaw łańcuchów na wszystkie koła.
  • Specjalne zasłony umożliwiające zaciemnienie przestrzeni osobowo-towarowej.
  • Specjalna krata za fotelami kierowcy i pasażera przeznaczona do montażu wyposażenia dodatkowego – w szczególności toreb i ładownic systemu MOLLE..
  • System uchwytów na pylonach umożliwiających przewożenie części wyposażenia pod dachem pojazdu.
  • Zestaw gumowych uchwytów QuickFist do montażu dodatkowego wyposażenia.
  • Modyfikacja zegarów: zmieniono prędkościomierz na lepiej wyskalowany, dodano obrotomierz, zmieniono podświetlenie na LED.
  • Dodatkowe panele przełączników typu carling, służące do sterowania wyposażeniem dodatkowym.

Zdjęcia auta:

Wnętrze (z uwagi na ciągłe modyfikacje i ogólną rozbudowę, stan obecny do obejrzenia na ostatnich zdjęciach):

ZDJ ĘCIA Z IMPREZ:

  1. Borne Sulinowo 2016r.
  2. Sylwester w terenie – 2016r.