
Tarpan 4022S z 1991r. w wersji oryginalnej. Zarejestrowany jako pojazd zabytkowy.
Silnik wolnossący 2,5 Iveco, stały napęd na 4 koła.
Pojazd zakupiony w listopadzie 2017r. z jednego z prywatnych, warszawskich muzeów.

Po zakupie pojazd samodzielnie dojechał do Szczecina, gdzie po wymianie wszystkich płynów oraz rozrządu odmówił posłuszeństwa…

Po wymianie silnika w lipcu 2018r. na „nowy stary” silnik 😉 Tarpek radzi sobie świetnie.

W październiku 2018r. w pojeździe został odświeżony przedział medyczny, który w momencie zakupu przeciekał i wymagał uszczelnienia oraz wymiany wewnętrznych poszyć.
Oryginalnie w aucie zamontowana była sygnalizacja uprzywilejowania w postaci modulatora firmy Bioren, dwóch kogutów LBX10 od Elektry oraz dwóch głośników tubowych Tonsil po 30W każdy. W chwili obecnej sygnalizację tworzy belka LZ od Elektry z czterema rotatorami i wbudowanym głośnikiem 100W, kogut pojedynczy LBO10 Elektry oraz modulator Elfir Zura PS-100R.
Przedział medyczny:
Wyposażony jest w 4 podwieszane nosze i jedno siedzisko dla sanitariusza lub dwie sztuki noszy oraz siedzisko pojedyncze i ławkę dla dwóch osób. Łączność z przedziałem kierowcy odbywa się poprzez interkom.

Ogrzewanie postojowe – webasto (obecnie nie działa).
Ponadto na wyposażenie składa się: brezentową torbę medyczną z wyposażeniem montowaną w specjalnym uchwycie, cztery plastikowe kubeczki, uchwyty na kroplówki, termos wraz z uchwytem, kaczka oraz basen.
brak komentarzy on Tarpan Honker 4022S – WYRWA (Tomek)